Pentru a veni in intampinarea nevcesitatii de informatii suplimentare, mai jos puteti gasi o serie de intrebari pe care le primim cel mai frecvent.

Daca intrebarea ta nu-si gaseste raspunsul mai jos, atunci contacteaza-ne.

[thb_gap height=”60″]

Care este provenienta produselor?

Produsele pe care le comercializam sunt in exclusivitate din import. Puteti vedea o lista a producatorilor mai jos

Ce marci sunt distribuite?

In continuare puteti vedea o lista a producatorilor ale caror produse se gasesc pe site. Pe viitor dorim sa extindem aceasta lista.

  • Suntem
  • Tribest
  • Prima
  • Gapadent
  • Denjoy
  • Coxo
  • BMS Dental
  • Meta Biomed

Produsele sunt adresate cabinetelor individuale sau marilor retele medicale?

Nullam sagittis. Suspendisse pulvinar, augue ac venenatis condimentum, sem libero volutpat nibh, nec pellentesque velit pede quis nunc. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Fusce id purus. Ut varius tincidunt libero. Phasellus dolor. Maecenas vestibulum mollis

Cat costa transportul?

Pentru transportul prin curier exista un tarif unic de 25 lei.

Pentru comenzile de peste 300 lei, insa, transportul este complet gratuit.

La fel, daca optati pentru livrarea produselor in Municipiul Tulcea (indiferent de valoare) sau sa le ridicati personal de la sediu, costul va fi de asemenea 0.

Care sunt mijloacele de plata disponibile?

In acest moment, modalitatile de plata disponibile sunt:

  1. Transfer bancar
  2. Ramburs
  3. Direct in showroom

 

Pentru detalii, verificati pagina Cum Cumpar?

Se ofera garantie pentru toate produsele?

Fiecare produs distribuit de magazinul nostru are o garantie specifica atribuita de catre producator.

Cum procedez daca produsele primite nu sunt satisfacatoare?

Daca este vorba de o problema ce poate fi remediata in service, folositi formularul de pe pagina Service.

Daca, insa, doriti sa faceti retur, atunci folositi formularul de pe pagina Returnari.

Se pot returna produsele?

Daca doriti sa faceti retur, atunci folositi formularul de pe pagina Returnari.

Se ofera suport?

Pentru instalarea echipamentelor, putem oferi suport telefonic.

Pentru echipamente ale caror instalare necesita personal si echipamente de specialitate, putem face legatura cu echipe pregatite pentru aceasta.

Cum pot anula o comanda inainte de a face plata?

Daca doriti sa anulati o comanda dupa ce ati trimis-o, contactatine in cel mai scurt  timp la telefon 0465 146 519 sau pe email la comenzi@puredental.ro cu detaliile relevante.

In cat timp vor fi livrate produsele dupa efectuarea platii?

Dupa ce comanda este trimisa, in functie de modalitatea de plata aleasa, comanda este  pregatita si expediata in termen de maxim 24h in zilele lucratoare.

Livrarea prin curier mai poate dura aproximativ 24h, insa acest lucru depinde de cei de la Cargus.

Cum imi creez un cont?

In momentul in care veti face prima comanda, unul din pasii care vor trebui parcursi va fi creearea unui cont. Pentru aceasta veti avea instructiuni foarte usor de urmat.

Daca doriti, insa, sa va faceti un cont inainte de  a face prima comanda, intrati pe aceasta pagina.

Cum imi activez contul?

Dupa ce completati adresa de email si parola dorita pe aceasta pagina, veti primi un email cu instructiuni de confirmare.

Cum imi pot urmari comenzile si platile?

Dupa ce veti fi dat prima comanda, veti putea urmari detaliile acesteia pe pagina Comenzile Mele.

Acolo veti gasi informatii privitoare la fiecare comanda. Daca in timpul procesarii comenzii operatorii nostri vor dori sa va transmita diverse mentiuni, veti primi un mail cu acestea.

[thb_gap height=”40″]
[thb_gap height=”60″]